Desenator tehnic

Experiență ca desenator tehnic minim 2 ani
Bune cunoștințe în utilizarea aplicațiilor: Autocad, Archicad, Revit, Microsoft Office (PowerPoint, Word, Excel, Photoshop);

Candidatul Ideal

  • Experiență ca desenator tehnic minim 2 ani;
  • Bune cunoștințe în utilizarea aplicațiilor: Autocad, Archicad, Revit, Microsoft Office (PowerPoint, Word, Excel, Photoshop);
  • Competențe în operarea programelor de modelare 3D: Revit, 3DS Max, Sketchup sau similar – reprezintă un avantaj;
  • Viziune in spațiu;
  • Atenție deosebită la detalii, viteză de reacție, viteză și acuratețe în execuție
  • Aptitudini solide de operare calculator nu doar pentru redactare cât și pentru depozitarea și transmiterea desenelor către echipe de arhitecți și de ingineri
  • Punctualitate și rigurozitate în îndeplinirea sarcinilor de serviciu;
  • Capacitatea de a lucra cu termene de predare bine stabilite;
  • Bun comunicator cu echipa de proiect;
  • Capacitatea de previzionare a situațiilor noi apărute
  • Inițiativă în găsirea de noi soluții pentru situațiile spontane
  • Asumarea sarcinilor care îi revin

Descrierea jobului

  • Studiază, înțelege și întocmește corect relevee ale clădirilor prin interpretarea datelor rezultate în urma scanării acestora prin tehnică – nori de puncte
  • Participă activ la colectarea și prelucrarea datelor referitoare la execuția releveelor
  • Analizează datele primite, le interpretează și evidențiază neconcordanțele care apar în urma scanării cu nori de puncte pentru obținerea unui releveu cu o acuratețe cât mai ridicată
  • Colaborează cu arhitecții, inginerii structuriști, inginerii de instalații, proiectanții sistemelor de securitate și alți desenatori tehnici pentru a asigura acuratețea livrabilelor
  • Se asigură toate documentațiile sunt conforme cu codurile și standardele în vigoare aplicabile

Descrierea companiei

Începând din anul 2014, Globexterra SRL oferă servicii integrate de elaborare studii de teren, expertizare, proiectare și consultanță pentru beneficiarii din sistemul public. De-a lungul celor 10 ani de activitate, compania noastră a elaborat peste 350 de proiecte, cele mai multe dintre ele fiind finanțate din fonduri structurale.

Echipa noastră este formată din peste 30 de persoane, biroul oferă toate facilitățile și este situat într-o zonă ultracentrală, ușor accesibilă.

Punem foarte mult accent pe progres, inovație, îmbunătățire continuă, pe calitatea serviciilor oferite și pe respectul reciproc. Suntem o echipă tânără, dinamică, variată și creăm un mediu de lucru plăcut și optim pentru dezvoltare atât pe plan profesional cât și personal.

Cum să aplici?

Dacă ești interesat de acest post și îndeplinești criteriile menționate, te încurajăm să aplici trimițând CV-ul tău actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail [email protected] sau folosind formularul de mai jos.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

×